sábado, 8 de octubre de 2011

Hola a totes!
Hem dic Nerea Amuedo Bonet, tinc 22 anys i soc d’Eivissa.
Estic estudiant Educació Infantil perquè m’agraden molt els nens i penso que es un treball molt satisfactori, perquè saps que gracies a tu molts de nens aprenen dia a dia.
Abans de començar aquet grau vaig esta fent un Cicle Formatiu de Grau Superior en Dietètica i Nutrició, per poder accedí a estudiar Educació Infantil, ja que vaig fer batxillerat però no hem vaig examinar de selectivitat.
 Molta gent pensarà que el cicle formatiu no esta molt lligat als estudis que estic fent ara, però s’equivoquen, perquè l’alimentació es molt important i més en un nen petit, ja que esta en la seva època de creixement i els aliments són els que ens donen les energies per a que el nostre cos funcioni perfectament. Crec que aquet cicle formatiu hem servirà de molt el dia de demà per fer activitats amb els meus alumnes, sobre el tema de l’alimentació i així ajudar-los i educar-los per a que tinguin una bona educació alimentaria.
Esper que amb aquesta mini presentació de jo hem coneixeu una mica més.
Ànims a totes  i que tingueu un bon començament de curs J
Salutacions!
NEREA* 

No hay comentarios:

Publicar un comentario